معمارشیتکت
**به نام یگانه معمار هستی** خدا در مکان های دور از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد ... همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست ...

تکنیک ارائه مونوکروم با ماژیک های نیمه خشک شده استفاده ازماژیک های خشک شده یکی از مناسب ترین تکنیک های انتخابی برای آزمون اسکیس است.زیرا با ابزاری محدود می توان به ارائه ای سریع و جذاب دست یافت .استفاده از ماژیک های خشک شده ، موجب انطباق ابزار ارائه دردو فرآیند طراحی وراندو به ویژه در ترسیم پرسپکتیوها می شود ( به طور معمول ، در آزمون ، طرح با مداد ترسیم شده و مراحل راندو با روان نویس ، ماژیک و یا ابزارهای مشابه انجام می شود ) . ابزار لازم :
در صورت ارائه ی تک رنگ سیاه :
1- ماژیک تاچ مشکی (شماره 120 ) ، حداقل 2 ماژیک
2- ماژیک M مشکی ، حداقل 2 ماژیک
ابزار لازم :
در صورت ارائه ی تک رنگ قهوه ای :
1- ماژیک تاچ قهوه ای تیره ( شماره 98 )، حداقل 2 ماژیک
2- ماژیک M قهوه ای ، حداقل 2 ماژیک
- این تکنیک می تواند با رتگ های دیگر ، منطبق بر موضوع طرح، شرایط بستر واقلیم و… نیز اجرا شود .
- ماژیک تاچ برای سطوح وسیع تر استفاده می شود و ماژیک M هم پاسخگوی بخش های ظریفتر و جژئیات طرح است .
روش اجرا :
یکی از دو ماژیک ، باید به اندازه کافی جوهر داشته و تقریبا تازه باشد و ماژیک دیگر تا حدی خشک شده به نحوی که بتوان برای راندوی سطوح با درجات تیرگی متوسط و ایجاد نیم سایه ها از آن استفاده نمود.
با کم و زیاد کردن فشار وارده بر ماژیک نیمه خشک ، بویژه ماژیک M ، می توان درجه تیرگی سطح را کنترل نمود هرچند که میزان خشک شدگی ماژیک نیز عامل مهمی است.
نکته : گاه ساییدگی نوک ماژیک های نیمه خشک ، منجر به شکل گیری بافت های کاربردی و زیبا در ارائه می شود.
از تمرینی ساده شروع نمائید ، کادرهایی با عرض تقریبی 5- 3 سانتی متر و طول 10- 15 سانتی متر ترسیم کنید .با ماژیک نیمه خشک شده ، خطوط عمودی را پشت هم و پیوسته ترسیم و سعی نموده درجه تیرگی خطوط با توجه به نکات گفته شده ، با نظمی در طول کادر تغییر کند. این تمرین را به صورت مشابهی برای خطوط افقی و مورب با زوایای مختلف نیز انجام دهید .
در مرحله بعد با ترسیم احجامی ساده و سپس مشخص نمودن سایه های افقی و عمودی ، سطوح روشن و نیم سایه ها ، شروع به راندوی احجام با استفاده از تکنیک ماژیک نیمه خشک نمائید

نمونه های زیر می تواند به درک بیشتر مطالب گفته شده کمک نمایند.

                   

                   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاريخ : یک شنبه 14 مهر 1392 :: توسط : mozhgan

**به نام یگانه معمار هستی** چیزی برای گفتن ندارم همه ی حرفای من توی این متنا و پستا خلاصه شده امیدوارم خوشتون بیاد واز مطالب وب نهایت استفاده رو ببرید ******** یاد من باشد ... یاد من باشد که فــردا دم صبح به نسیم از سر مهــر سلامی بدهم و به انگشــت نخی خواهم بست که فراموش نگردد فــــــردا با همه تلخی و نـــاکامی ها زنـــدگی شیرین است! و به شکرانه دیدار نسیم هر صبح زنــدگی باید کرد ...
موضوعات
مطالب اخير
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماری و آدرس memar-kocholooo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.